‚Č° Menu

Retete pentru dieta

retete dietaIndiferent ca vrei sa te ingrasi sau sa pierzi in greutate, avem pregatite cateva retete de diete care te vor ajuta in lupta cu kilogramele.

 

Greutatea este intotdeauna un motiv de mandrie, dar si de ingrijorare, indiferent de varsta si statut social. Daca suntem plinuti ne simtim complexati si ne dorim sa incapem in cele mai noi colectii de haine, daca suntem prea slabi avem impresia ca hainele nu vin bine pe noi.

 

Fiecare persoana tinde spre greutatea ideala sau macar undeva spre limitele normale. Astfel va fi impacat cu propria constiinta si se va simti bine. Vrei sa te ingrasi si te-ai saturat ca ceilalti sa te priveasca suspicios deoarece esti sub greutatea normala?

Iata o reteta de dieta pentru ingrasare:

Mic dejun: paine integrala cu unt, branza grasa de vaca, ou, cereale, iaurt gras, dulceata, ceai/cafea indulcite dupa preferinta.

Gustarea ora 10: banana/mar copt cu cereale.

Pranz: Felul 1. Supa de pui cu taitei; Felul 2. Peste gras (gen hering, somon, ton) cu sote de legume la tigaie, gatite cu unt, paine integrala; Desert: prajitura de casa .

Gustare ora 16: Iaurt gras cu cereale sau fructe la discretie, nuci, seminte, alune

Cina: Friptura la gratar cu ciuperci , salata mare de legume stropita cu otet balsamic, ulei de masline, un pahar cu vin rosu.

Pe parcursul zilei este nevoie sa te hidratezi corespunzator si poti consuma la discretie limonada indulcita cu miere sau fresh-uri de fructe. Foarte important in cadrul dietei pentru ingrasare este sa faci sport, deoarece numai asa poti creste masa musculara. De asemenea, nu recurge la alimente gen prajeli, ciocolata, carne grasa de porc deoarece vor aduce multe dezavantaje sanatatii tale. Alege o dieta echilibrata, sanatoasa, bogata in proteine gen oua, carne, paste si nu renunta la nicio masa.

 

Esti plinut/a si vrei sa te privesti in oglinda purtand hainele preferate? Visezi sa incapi in hainele pe care le-ai vazut pe manechine?

Iata o reteta de dieta pentru slabit ce te va ajuta si iti va da energie:

Mic dejun: Fructe + ceai/cafea neindulcite

Gustare ora 10: un iaurt slab

Pranz: Piept de pui la gratar cu garnitura de legume + salata verde, asortata cu zeama de lamaie

Gustare ora 16: 2 mere/2pere/2piersici

Cina: Peste slab la gratar + fasole verde fiarta in apa, stropita cu zeama de lamaie

Pentru a slabi este necesar sa ai 3 mese principale plus doua gustari pe zi, deoarece pimind regulat cantitati mici de alimente stomacul se va simti satul si nu va aparea nevoia de a rontai intre mese. Este de asemenea, important sa faci miscare pentru a arde caloriile si pentru a te elibera de stres, stiu fiind faptul ca acesta este un factor determinant pentru ingrasare. Oamenii stresati simt nevoia sa rontaie in permanenta ceva. Consumand aceasta energie negativa cu ajutorul unui sport sau a unei banale plimbari in aer liber va disparea si aceasta senzatie de rontaiala.

Apeleaza cu incredere la aceste retete pentru dieta, opteaza pentru un stil de viata sanatos si te vei impaca cu corpul tau.