≡ Menu

Exercitii pentru fese

exercitii pentru feseIti doresti fese si coapse ferme si bine conturate? Ti-am pregatit avem un set de exercitii pentru fese, cu ajutorul carora sa te mentii in forma.

Aceste exercitii pentru fese si coapse pot fi facute oricand, acasa. Ele cer destul efort, dar sunt si eficiente.

Inainte de orice exercitii fizice, trebuie sa faci incalzirea, pentru a evita neplacerile create de intinderile muschiulare sau de febra musculara.

Exercitiul 1:

• aseaza-te in genunchi, cu palmele lipite de sol;

• apoi ridica lateral piciorul drept;

• balanseaza-l vertical, fara sa atingi solul;

• revino la pozitia initiala;

• repeta la fel cu celalalt picior de minim 15 ori.

Exercitiu 2 – Fandari laterale

• departeaza usor picioarele, mainile la ceafa, spatele drept;

• indoaie genunchiul si fandeaza–l lateral de minim 15 ori;

• repeta aceste fandari si cu celalalt picior.

Acest exercitiu este un exercitiu solicitant, dar eficient pentru intreaga parte inferioara a corpului, intrucat se lucreaza atat asupra feselor si tendoanelor (in cazul piciorului flexat) dar si asupra pulpei si coapsei (la piciorul intins).

Exercitiu 3:

• aseaza-te in genunchi;

• sprijina-ti greutatea corpului in genunchi si antebrate, privirea fiind spre sol;

• indoaie piciorul stang la un unghi de 90 de grade si ridica-l spre tavan;

• dupa cel putin 15 exercitii consecutive schimba piciorul si fa la fel si pentru dreptul.

Exercitiul 4:

• stai intinsa pe partea stanga;

• indoieste piciorul stang in unghi de 90 de grade, genunchiul ramanand lipit de sol;

• tine piciorul drept intins si balanseaza-l de sus in jos, avand grija sa nu atingi solul;

• dupa 15 exercitii, schimba pe celalalt picior.

Exercitiu 5:

• Efectueaza 10 sarituri a caror finalizare sa fie in pozitie de genoflexiuni.

Exercitiu 6:

• stai pe spate culcata;

• tine genunchii indoiti si mainile pe podea;

• incordeaza fesele si ridica bazinul;

• revino la pozitia initiala;

• efectueaza doua serii a cate 8 repetari.

In doar o luna, facand exercitii pentru fese si coapse cel putin o data pe zi, si avand si putina grija la mancare, vei obtine rezultatele dorite.

Next post:

Previous post: