≡ Menu

Dieta Rina 90

dieta rina 90Dieta Rina 90 este o dieta foarte usor de urmat si iti asigura o alimentatie echilibrata, deoarece contine toate alimentele necesare organismului.

 

Cu dieta rina90 vei slabi intre 15 si 20 kilograme.

 

Esenta acestei diete este disocierea, ceea ce inseamna ca intr-o zi poti manca doar un singur grup de alimente.

Ce presupune dieta rina90?

Micul dejun: Este acelasi in fiecare zi: fructe de orice fel.

Ziua 1Proteine- maxim 200g

In aceasta zi la pranz vei consuma:

  • carne (pui, curcan, vita, sau porc);
  • produse lactate;
  • oua;
  • peste;
  • fructe de mare;
  • orice salata proaspata;

La cina serveste legume care nu contin amidon in orice cantitate, preparate sau crude, dar fara ulei.
Chiar daca aceasta dieta nu ti le restrictioneaza, este indicat sa eviti prajelurile, fainoasele sau painea.

Ziua 2Amidon

La pranz poti consuma:

  • cartofi;
  • fasole;
  • mazare;
  • linte;
  • porumb;
  • cereale;
  • soia;
  • orez;
  • salata proaspata;

La cina consumati tot aceleasi alimente, dar intr-o cantitate mai mica.
Legumele se prepara fierte. Aici puteti face si o supa de zarzavat.

Ziua 3Carbohidrati

  • paste;
  • pizza;
  • produse de patiserie;
  • legume;
  • cereale;
  • sos de rosii;
  • prajituri.

La cina poti manca dulciuri, inghetata sau ciocolata neagra.

Ziua 4Fructe

Mananca orice cantitate de fructe din doua in doua ore. Daca doresti le poti combina si cu legume, poti face si sucuri naturale de fructe sau legume. Poti manca si nuci sau seminte, dar maxim 25g.
Aceste 4 zile se repeata timp de 90 de zile, pastrandu-se aceeasi ordine a lor.
Important de stiut: cand ajungi la cea de-a 29-a zi, aceasta este ziua de detoxifiere, adica nu ai voie sa mananci nimic, decat sa bei apa plata. De asemenea si zilele 57 si 86 sunt tot zile de detoxifiere.

Cu aceasta dieta vei slabi mancand sanatos, aproape tot ce iti doresti dar separate, nu in combinatie. Mai mult, iti vei schimba si metabolismul dupa cele 90 de zile ale dietei rina90.

Next post:

Previous post: