≡ Menu

Dieta cu usturoi

dieta cu usturoiDieta cu usturoi se adreseaza atat celor ce doresc sa slabeasca cat si celor ce vor sa previna si sa trateze unele afectiuni cum ar fi raceala, gripa, bolile cardio-vasculare, colesterolul marit.

 

Usturoiul este un bun antioxidant, depurativ, ajuta atat creierul sa functioneze la nivel optim cat si celule corpului sa se regenereze. Previne aparitia unor tipuri de cancer si este recomandat de catre medici si nutritionisti din intreaga lume.

Singurul incovenient atunci cand urmezi o dieta cu usturoi este mirosul, dar avantajele depasesc cu mult acest aspect.

Cum sa urmezi o dieta cu usturoi:

  •  La micul dejun iti poti prepara cateva legume coapte cu cativa catei de usturoi pisati, sau poti alege sa mananci un mic dejun normal, compus din oua, branza, iaurt, legume, fructe, dar sa iei 2 capsule de usturoi inainte de masa (se gasesc la plafar).
  • La pranz alege sa mananci sanatos, o portie mare de legume cu o pulpa slaba de pui, sau 100 grame de friptura de vita, stropite din belsug cu mujdei de usturoi.
  • Pentru seara prepara un peste slab la gratar sau jumatate de piept de pui, cu fasole verde fiarta si usturoi din belsug. Te va ajuta sa arzi mult mai repede caloriile, dar iti va asigura si o sanatate de invidiat.
  • Pentru gustarile dintre mese mananca fructe proaspete care se digera repede si absorb si mirosul de usturoi.

Usturoiul este foarte bun si pentru copiii de varsta scolara, ferindu-i de multe infectii. 2-3 catei de usturoi dati zilnic copilului il scapa de giardia si alti paraziti intestinali fara a mai fi necesare alte tratamente.
Are si unele dezavataje si ar fi bine sa le iei in seama atunci cand te hotarasti sa urmezi aceasta dieta: nu este recomandat celor cu afectiuni stomacale (ulcere, gastrite).

Te vei convinge ca urmand dieta cu usturoi nu vei mai sti ce inseamna sa fii racit!