‚Č° Menu

Dieta cu rosii

dieta cu rosiiDaca vrei sa slabesti intr-un mod sanatos si fara sa te infometezi avem solutia: dieta cu rosii care te ajuta sa slabesti jumatate de kilogram/zi.

Datorita continutului mare de potasiu si de vitamine(A, C, E), rosiile sunt un stimulent pentru sistemul imunitar, dar si pentru metabolism, si in plus intaresc sistemul osos.

Cu siguranta stii ca rosiile fac parte din categoria legumelor sanatoase, dar ai auzit ca au putine calorii si pot fi utilizate cu succes si in curele de slabire?

Ce poti manca atunci cand tii dieta cu rosii?

La micul dejun poti alege intre:

  1. branza slaba cu doua felii de paine graham si o rosie;
  2. sunca de pui cu 120 g de iaurt degresat si o rosie;
  3. 150 g de salata de rosii cu mozzarella, busuioc si paine graham;
  4. doua felii de paine integrala prajita, cu masline si rosii.

La pranz poti opta intre:

  1. 200 g de pui cu usturoi si sos de rosii si 150 de grame de struguri;
  2. 250 g de dovlecei fierti cu rosii si un iaurt de fructe;
  3. 250 g de salata greceasca  si doua piersici;
  4. 200 g de rosii umplute cu orez si pui si un baton de cereale;
  5. 300 g de supa de rosii si o felie de pepene rosu.

La cina ai de ales intre:

  1. 300 g salata verde cu ton si rosii;
  2. 150 g de pastrav cu usturoi si sos de rosii;
  3. 250 g de pui la gratar si salata de rosii;
  4. 150 g paste cu sos de rosii;
  5. supa crema de dovleci cu rosii si cartofi.

Cand tii dieta cu rosii poti manca la discretie fructe proaspete si lactate degresate. In plus dieta cu rosii te ajuta si in lupta impotriva celulitei.

Dieta cu rosii poate fi urmata o perioada indelungata, pentru ca consumul de rosii nu are limite, secretul fiind acela ca: nu trebuie sa incluzi in regimul tau alimentar mai mult de 2000 de calorii.

Next post:

Previous post: