≡ Menu

Dieta cu grau

dieta cu grau

Dieta cu grau, sub toate formele lui, graul, atat fiert

cat si ca germeni sau tarate au efecte foarte

benefice asupra organismului.

 

 

 

Poate nu ai observat dar cu cat consumi mai putine fibre din cereale integrale, legume si fructe cu atat greutatea corporala creste. Iti recomand cerealele integrale, graul in cazul acestei diete, fata de cele rafinate.

Dieta cu grau propusa mai jos dureaza 10 zile, si o incepi intr-o miercuri.

Ce trebuie sa faci? Iei un kilogram de grau si il imparti in zece masuri egale, astfel o sa ai zece portii de 100 de grame.

Una pentru fiecare zi a dietei cu grau. Zilnic mai ai nevoie de: noua nuci, trei mere si sase-opt cani cu apa plata.

Cu o seara inaninte de a incepe dieta speli bine graul (portia de 100 de grame) si o pui intr-un termos adaugi 2-3 cani de apa clocotita. In dimineata urmatoare, adauga apa, miere si suc de lamaie, pentru un gust mai placut la baut. Acest ceai trebuie sa fie consumat inainte de micul dejun.

Imparte graul in trei portii una pentru fiecare masa importanta a zilei. Poti sa adaugi miere la grau pentru un gust mai placut. La fiecare din cele trei mese ale zilei pe langa grau vei consuma un mar si trei nuci. Acesta este meniul dietei cu grau

Dieta incepe miercuri si se va termina dupa zece zile intr-o vineri. Daca ai tinut dieta cu grau pana la sfarsit te felicit si iti recomand sa nu ataci frigiderul sambata dimineata.

Stiu ca tentatia este mare dar nu uita, ai rezista deja zece zile.

Sper ca dieta cu grau sa te ajute in obtinerea siluetei perfecte.

Next post:

Previous post: