≡ Menu

Dieta cu carne

dieta cu carneDieta cu carne, da, ai citit bine! Poti slabi mancand carne.

 

Nu este nevoie sa te fortezi sa mananci doar legume si fructe si sa te intrebi permanent cat mai este pana la urmatoarea masa. Carnea tine de foame si nu vei mai avea acea senzatie de gol in stomac.

Dieta cu carne este o dieta soc pentru organism, schimba metabolismul si provoaca o scadere rapida in greutate, in doar cateva zile. In doua saptamani poti slabi usor aproape 10 kg.

Cum se tine o dieta cu carne?

  • La micul dejun mananci: cateva felii de sunca slaba de pui/porc/curcan, sau jambon impreuna cu o rosie sau un castravete si o cafea sau un ceai neindulcit
  • La pranz mananci o friptura mare din pui/vita/porc, pregatita pe gratar, la cuptor sau fiarta pe care o asociezi cu o salata mare verde, fara ulei si fara sare, dreasa cu putina zeama de lamaie
  • Seara mananci o friptura mare de pui sau peste, cu legume fierte.
  • Pentru gustarile dintre mese poti alege o leguma sau un fruct. Este bine sa asociezi carnea cu legume sau fructe pentru a usura digerarea alimentelor. Carnea sa fie slaba, fara grasime, la fel si pestele.

Dezavantajele dietei cu carne

  1. Mancand doar carne creezi un mediu acid in organism, favorabil dezvoltarii multor boli;
  2. Risti sa iti incarci ficatul de grasime;
  3. Carnea se digera greu si poate afecta intreg sistemul digestiv;
  4. Este o dieta grea pentru perioada de vare, e mai bine sa optezi pentru ea in sezonul toamna-iarna.

Atentie insa, dieta cu carne se poate urma pentru o perioada de maxim 2 saptamani pentru a nu aparea mari dezechilibre in organism!