≡ Menu

Cura de slabire pentru abdomen plat

cura slabire abdomen platUna din marile probleme cu care atat femeile cat si barbatii se confrunta este grasimea acumulata in jurul abdomenului. Aceasta poate fi combatuta urmand cura de slabire pentru abdomen plat.

 

Nu este neaparat necesar sa ai kilograme in plus atunci cand vorbim de abdomen. Sunt multe persone care arata bine, dar au “burtica”.
Cura de slabire pentru abdomen plat presupune un stil de viata sanatos, legume, fructe, grasimi mononesaturate si nesaturate.

Esential este sa nu consumi mai mult de 1600 de calorii!

Iata o lista cu alimente importante atunci cand urmezi o cura de slabire, pentru a scapa de burta:

  • legume (spanac, fasole, varza)
  • afine;
  • ulei de masline;
  • migdale si alte tipuri de alune;
  • lactate (lapte, iaurt, branza);
  • unt de arahide;
  • curcan si alte carnuri slabe;
  • paine integrala si cereale integrale;
  • oua;
  • ovaz

Slabirea abdomenului se produce ca urmare a consumarii acestor alimente divizate in patru mese pe zi, fiecare de cate 400 de calorii. Ai grija sa incluzi grasimile care aduc numeroase beneficii asupra sanatatii organismului, confera senzatia de satietate care te ajuta sa urmezi mai usor aceasta cura pentru slabit din burta.
Nu trebuie sa mananci anumite mancaruri ci doar sa le combini, astfel incat sa nu depasesti 400 de calorii la fiecare masa.

Sfaturi pentru slabirea abdomenului intr-un mod armonios:

 

  • trebuie sa ai o atiitudine pozitiva si o alimentatie sanatoasa;
  • dimineata, intareste-ti muschii abdominali prin gimnastica speciala pentru acesti muschi;
  • fructele trebuie mancate exclusiv pe stomacul gol;
  • proteinele si lipidele nu se amesteca niciodata cu glucidele.

Ideea de la care porneste aceasta dieta este ca, daca mananci 4 mese pe zi, faci exercitii fizice in mod regulat, nu consumi mai mult de 1600 pe zi si adaugi grasimi monosaturate sau nesaturate la fiecare masa vei scapa de inestetica burta si vei obtine acea slabire a abdomenului pe care o doresti.

Next post:

Previous post: