≡ Menu

Dieta cu fructe

dieta cu fructeDieta cu fructe este o dieta foarte scurta si usor de urmat, care se bazeaza pe consumul a cat mai multor fructe si cateva legume.

Dieta cu fructe este o dieta extrem de simpla: sunt admise toate felurile de fructe. Pe langa scaderea in greutate, aceasta dieta ajuta si la detoxifierea organismului.

 

Cum mananci?

Prima zi:
Din doua in doua ore, intre 8 si 16: Bei un shake de proteine (fara indulcitori, coloranti artificiali) si ½ de apa.
Cina: 100-125 de grame de proteine slabe sau albus de ou, 3-6 cani de salata de legume crude, la care ii adaugi 1-2 linguri de ulei de masline sau ½ de avocado cu jumatate de lamaie.
Ziua a 2-a si a 3-a:
Din doua in doua ore, intre 8 si 16: o portie de fructe cu maxim 100 de calorii si bea multa apa.
Cina: 3-6 cani de salata de legume crude, la care ii adaugi 1-2 linguri de ulei de masline sau ½ de avocado cu jumatate de lamaie si apoi 1 shake cu proteine.

Informatii utile in dieta cu fructe:

  • Cand urmezi dieta cu fructe nu ai voie sa mananci decat: fructe proaspete, proteine slabe, legume crude, bauturi cu proteine. Fructele sunt digerate rapid de catre organism si de aceea consumul altor alimente trebuie evitat.
  • Sunt interzise: dulciurile, zaharul, grasimile, lactatele, cafeaua indulcita, ceaiul, alcoolul, sucurile si legumele gatite.
  • Suplimentele pentru dieta nu sunt recomandate.
  • Nu trebuie neaparat sa mananci la o ora fixa in zilele cind consumi doar fructe.
  • Persoanele cu probleme la nivelul stomacului si cele care nu suporta fructele pe stomacul gol este bine sa nu inceapa o astfel de dieta.
  • Exercitiul fizic nu este recomandat in zilele de dieta.

Printre avantajele dietei cu fructe se numara:

  • Reglarea sistemului digestiv;
  • Detoxifierea organismului;
  • Aport bogat de fibre si minerale;
  • Consumul redus de sare;
  • Senzatia de foame este tinuta sub control.

Nutritionistul Robb recomanda sa tii aceasta dieta o data pe saptamana timp de 12 saptamani.

Dieta cu fructe nu se recomanda a fi urmata mai mult de 5 zile, intrucat consumand numai fructe nu vei avea intregul aport de nutrienti necesar organismului.

Next post:

Previous post: